Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

Tilaa Telman uutiskirje – saat muutaman hyödyllisen, tutkittua tietoa sisältävän uutiskirjeen vuodessa.

VERKKO_0419_Teema_1_Viking_Line_P2

“A project to improve employees’ experiences and customers’ experiences by developing the service concept” may sound boring, but it turned out to be useful as well as fun. In Viking Line’s workshop: Timo Purho and Kristel Juro, Ari Immonen (centre back).

”Palvelumuotoilun kehittämishanke henkilökunnan työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen parantamiseksi” voi kuulostaa puisevalta, mutta toteutus osoittautui olevan hauskaa ja hyödyllistä valmennusta. Viking Linen työpajassa Timo Purho ja Kristel Juro, takana keskellä Ari Immonen.

”Palvelumuotoilun kehittämishanke henkilökunnan työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen parantamiseksi” voi kuulostaa puisevalta, mutta toteutus osoittautui olevan hauskaa ja hyödyllistä valmennusta. Viking Linen työpajassa Timo Purho ja Kristel Juro, takana keskellä Ari Immonen.

Lisää luettava