Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

Tilaa Telman uutiskirje – saat muutaman hyödyllisen, tutkittua tietoa sisältävän uutiskirjeen vuodessa.

VERKKO_0419_Teema_1_Viking_Line_A3.jpg

–  Syftet med kursen är att lära deltagarna hur de ska bemöta kunderna och att med hjälp av servicedesign och drama skapa en verktygsback för personalen och förmännen, förklarar Viking Lines restaurangchef Janne Lindholm och Satu-Mari Jansson från TheatreWorks, som ansvarade för utbildningen.

– Valmennuksen tarkoitus on antaa osallistujille eväitä asiakaskohtaamisiin sekä tuoda yhteen palvelumuotoilun ja teatterin keinoja työkalupakiksi työntekijöille ja esimiehille, kertovat Viking Linen ravintolapäällikkö Janne Lindholm ja valmennuksesta vastaava TheatreWorksin Satu-Mari Jansson.

– Valmennuksen tarkoitus on antaa osallistujille eväitä asiakaskohtaamisiin sekä tuoda yhteen palvelumuotoilun ja teatterin keinoja työkalupakiksi työntekijöille ja esimiehille, kertovat Viking Linen ravintolapäällikkö Janne Lindholm ja valmennuksesta vastaava TheatreWorksin Satu-Mari Jansson.

Lisää luettava