Julkaisut

• 14.05.2020

Parempaa asiakas­palvelua

Työsuojelurahasto 2020

2020-luvulla asiakas ei tahdo olla aina oikeassa. Hän ymmärtää ansaitsevansa rahoilleen vastineeksi asiantuntemusta ja palvelua, jollaista ei itse olisi osannut edes toivoa. Yksilöllisen asiakaskokemuksen kaipuu haastaa palvelualan ammattilaisia aivan uudella tavalla.

Työyhteisövalmentaja, kasvatustieteiden tohtori Satu-Mari Janssonin luotsaama työpajan tarkoituksena onkin tarjota asiakaspalvelutyötä tekeville henkilöille uudenlaisia työkaluja paitsi työssä kehittymiseen myös työssä jaksamiseen.

Videolla Jansson sekä Viking Linen kehityspäällikkö Lotta Lindroos kertovat, millaisin metodein he tavoittelevat parempaa asiakaspalvelua.

Katso video ja lue lisää Työsuojelurahaston sivulta.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.